Interesantākie grāmatu vāciņi 2012

Katra gada beigās cilvēki veido aizvadītā gada kopsavilkumus visdažādākajās jomās. Es piederu pie cilvēkiem, kam ir svarīgs arī grāmatas noformējums, protams, saturs ir pats galvenais, bet nereti grāmatu izvēlos lasīt tieši noformējuma dēļ. Grāmatas vizuālajam noformējumam vajadzētu atspoguļot tās saturu, lai piesaistītu lasītāju un aptuveni norādītu, kas slēpjas tās iekšpusē. Izveidoju tādu kā topu ar grāmatām, kuras izdotas šogad. Šeit apkopotas tās grāmatas, kuru noformējums piesaistījis manu uzmanību. Šoreiz par ārzemju grāmatām, bet priecātos, ja kāds šādu topu izveidotu latviešu izdevumiem. Secība topā nav svarīga.
Jo vienkāršāk, jo labāk:
 
 
Daba:
 
 
Ar senatnes pieskaņu:
 
Skumjas un ilgas:
 
Draiskulīgi:
Interesanti:
 
 
 

*Iedvesmojos šeit:

**Attēli no google.com

3 komentāri

  1. Reizēm tiešām grāmatu gribas izlasīt tikai smuko vāku dēļ :) Bet reizēm vāks tik ļoti neatbilst saturam, ka pat trūkst vārdu…. un savā ziņā sanāk vilšanās.

  2. Mani ieinteresēja pēdējā grāmata by Ned Neauman. :)Par tiem vākiem runājot, mani visbiežāk uzrunā ārējais noformējums. Esmu dīvaina šajā ziņā, es pat augļus un dārzeņus izvēloties ne tikai apskatu no visām pusēm, bet arī pasmaržoju! :) Grāmatas es pacilāju, paskatos vāku, šriftu un nekad nelasu to, kas ir uzrakstīts uz pēdējā vāka. To, kas tur rakstīts lsau tikai tad, kad grāmata jau ir izlasīta!;)

  3. Vispār plānojot turpmāko lasāmvielu, ir zuduši nejaušie atklājumi, tāpēc nākamgad atkal mēģināšu nopirkt vai paņemt bibliotēkā kādu grāmatu ar smuku vāciņu, par kuru agrāk neko neesmu dzirdējusi. Es arī lielākoties nelasu tos aprakstus uz aizmugures vāciņa, jo bieži vien tur tiek atklāts grāmatas sižets.

Komentēt rakstu

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 57 other followers

