Labākie mūzikas albumi 2011. gadā.

   Šoreiz vēlos uzrakstīt par saviem 2011. gada mīļākajiem albumiem. Varbūt, ka tie nav paši labākie albumi šajā gadā, jo es neteiktu, ka mūzikas kritiķi pret tiem bijuši saudzīgi. Tomēr tie noteikti ir mani šī gada mīļākie un atmiņā paliekošākie albumi. Varbūt arī, ka šeit trūkst objektivitātes, jo šīs grupas noteikti ir arī manu mīļāko grupu sarakstā, bet tas ir tikai mans viedoklis, un šaubos, ka būtu vēl kāds, kas kā labākos albumus 2011. gadā uzskaitītu tieši šos.
Attēls ņemts ŠEIT.

   Albumi šajā rakstā ir sakārtoti hronoloģiskā secībā pēc to izdošanas datuma nevis pēc labākā- sliktākā principa. Un, tas nav nekāds tops, visi šie albumi man ir vienlīdz mīļi.

* Foo Fighters- Wasting Light (aprīlis)
Attēls ņemts ŠEIT.

   Atšķirībā no pārējām šī saraksta grupām, pirms šī albuma iznākšanas Foo Fighters nebija viena no manām mīļākajām grupām. Un lai gan Nirvana man patika, likās, ka šī grupa varētu būt kā pakaļdarinājums. Bet, protams, ka tā nav! Šis albums man aizsāka nelielu Foo Fighters periodu, pēc kura noklausījos grupas diskogrāfiju un noskatījos dokumentālo filmu Foo Fighters: Back and Forth. Man filma likās izcila, un kopš tās noskatīšanās domas par šo grupu ir pilnībā mainījušās. Protams, galvenais, pēc kā es vērtēju mūziķus un grupas ir mūzika, kā šī mūzika ietekmē mani un kādas emocijas tā izraisa. Tomēr tad, ja tu zini grupas stāstu, visas dziesmas liekas daudz personiskākas.
   Runā, ka šis esot smagākais Foo Fighters albums, tomēr tajā atrodamas arī lēnas balādes. Kopumā varu pateikt, ka šis albums ir diezgan spēcīgs, un iespējams no šiem četriem 2011. gada albumiem es to sauktu par labāko. Laikam jāsaka, ka man patīk pilnīgi visas dziesmas šajā albumā. Par mīļāko dziesmu nevaru izšķirties. Vispār jau ar tām mīļākajām dziesmām man ir kā ir, tās mainās ļoti ātri. Tomēr pašlaik manas mīļākās šī albuma dziesmas varētu būt Arlandria.

*Arctic Monkeys- Suck It and See (jūnijs)
Attēls ņemts ŠEIT.

   Varbūt citi par šo albumu teiks- Arctic Monkeys kā jau Arctic Monkeys. Nu jā, šajā albumā viņu skanējumā nekas pa lielam nav mainījies. Tomēr man jau liekas, ka gandrīz katrai grupai piemīt kaut kas viņiem tik raksturīgs un tā ir arī ar Arctic Monkeys. Tas, kas mani tik ļoti piesaista, ir tieši dziesmu teksti- tik dziļi, patiesi, nedaudz dīvaini. Protams, man patīk arī pati mūzika un Tērnera vokāls. Laikam, kā tagadējo mīļāko dziesmu minēšu Don’t Sit Down ’cause I’ve Moved Your Chair.

*Red Hot Chilli Peppers- I’m with you (augusts)
Attēls ņemts ŠEIT.

   Par šo albumu rakstīju jau šeit. Bet īsumā- man patīk. Katra dziesma ir kā cits stāsts, pārdzīvojums. Starp citu, ja vēl nezini- 30. jūlijā RHCP koncertēs Tallinas Dziesmu svētku estrādē! Un biļetes jau ir pārdošanā.
   Rakstā par šo albumu minēju, ka man labāk patīk albuma pirmā puse un mana mīļākā dziesma ir Ethiopia, bet tagad par tādu varētu uzskatīt pirmspēdējo šī albuma dziesmu Meet Me at the Corner.
*Coldplay- Mylo Xyloto (oktobris)
Attēls ņemts ŠEIT.

   Laikam Coldplay ir populārākā grupa no šī saraksta, tādēļ jau pirms šī albuma iznākšanas domāju, ka pasaulē tas tiks pozitīvi novērtēts. Tieši tas bija iemesls kļūt mazliet skeptiskākai, klausoties šo albumu, jo parasti domāju, ka tas, kas ir priekš „masām”, nav priekš manis. Un atkal jau kļūdījos. Albums ir labs, un nebūt ne masu produkts. Diezgan dinamisks, dziesmas daudzveidīgas. Ja „I’m with you” albuma gadījumā teicu, ka katra dziesma ir kā stāsts, tad „Mylo Xyloto” drīzāk liekas kā viens vesels stāsts, kur katra nākamā dziesma turpina iepriekšējo. Vienīgi, man liekas, ka šajā albumā neiederas 10. dziesma Princess of China, ko Coldplay izpilda kopā ar Rihannu. Nu nepiestāv viņiem popmūzika!
   Laikam no šiem četriem 2011. gada albumiem, šo ierindotu ceturtajā vietā, bet tomēr tas noteikti ir mana šī gada mīļāko albumu sarakstā. Un no šī albuma mani laikam visvairāk uzrunā dziesma Hurts Like Heaven.

   Protams, šis raksts ir mans tīri subjektīvais viedoklis. Un neteikšu, ka šajā gadā esmu noklausījusies ļoti daudzums albumus, tomēr no tiem, ko noklausījos, šie četri ir mani favorīti.

3 komentāri

  1. Šie ir patiešām labākie 2011. gada albumi – man no šiem vistuvākais ir Coldplay.

  2. es par Red Hotiem balsotu. Classy🙂

  3. Priecājos, ka vēl kādam šie liekas labi albumi. (:

Komentēt rakstu

