Filma- The Cabin in the Woods (2011)

Attēls ņemts ŠEIT.

   Šis būs tāds īss aprakstiņš par filmu. Tas tādēļ, ka par šīs filmas sižetu neko nedrīkst stāstīt, varu padalīties vienīgi ar savām atsauksmēm. Patiesībā vislabāk būtu šo filmu skatīties, neko par to nezinot. Neiesaku pirms skatīšanās lasīt citu atsauksmes vai skatīties treileri, jo tad zudīs viss pārsteiguma moments filmā. Centīšos rakstīt tā, lai neko priekšā nepateiktu.




  Par sižetu varu pateikt tikai to, ka filmā stāstīts par piecu jauniešu piedzīvojumiem. Jaunieši dodas atpūsties uz būdiņu mežā un tur viņi piedzīvos dažādus neparastus notikumus. Tātad šī skaitās šausmu filma/ trilleris, bet es gribētu „piekabināt” klāt arī komēdijas žanru, jo filmā jokots tiek ļoti daudz. Man neliekas, ka filmā būtu daudz bailīgu un šausminošu momentu, tādēļ to par īstu šausmu filmu nemaz neuzskatu.

  Sākšu ar labo. Filma kopumā man patika. Scenārijs, manuprāt, vienreizējs, ļoti neparedzams. Šaubos par to, vai kāds, kurš pirms skatīšanās par filmu neko nezināja, varēja paredzēt turpmākos notikumus. Es noteikti nevarēju. Filmas laikā nebija brīžu, kad man būtu garlaicīgi. Par to jāpasakās Joss Whedon un Drew Goddard (arī režisors). Priecājos, ka filmai nebija klasiskais šausmu filmu scenārijs, tas arī bija lielākais filmas bonuss. Specefekti filmā labi, protams, ir redzēti arī labāki.

Attēls ņemts ŠEIT.
  Filmā man īsti nepatika un mani nepārliecināja aktieru sniegums. No pieciem galveno lomu atveidotājiem man patika tikai Kriss Hemsvorts (zināms kā Tors). Pārējo četru aktieru tēlojums bija amatieru līmenī. Citi filmas aktieri, piemēram, cilvēki baltajos halātiņos (vairāk nestāstīšu), ar savu aktiermeistarību mani pārliecināja vairāk.
  Man, kā šausmu filmu žanra nepārzinātājai, šī filma patika. Kā jau teicu, filma nav no bailīgākajām „šausmenēm”. Sižets patika, aktieri ne tik ļoti.
Vērtējums- 8/10

Komentēt rakstu

