Jūnijs vēl nav beidzies

Foto no Evija Domā.
 

Trakais sesijas un svētku laiks beidzot pagājis. Šodien pirmā kārtīgā atpūtas diena, kuras plānus man mazliet pabojā aukstais un lietainais laiks. Daudzi plāni vasarai jau izdomāti, to, vai viss izdosies, redzēšu tikai laika gaitā, jo daudz kas ir atkarīgs no citiem cilvēkiem. Pārsvarā man nepatīk paļauties uz citiem, bet ir reizes, kad nekas cits neatliek..

Neticas, ka tūlīt jau būs pagājis viens no vasaras mēnešiem. Ceru, ka atlikušie divi būs daudz saulaināki nekā jūnijs. Gribas, lai atkal ir tas siltais laiks, kad var paķert grāmatu un doties uz jūru.

Attēls ņemts ŠEIT.

Vasarā bez strādāšanas un aktīvas atpūtas ceru pietiekoši daudz laika veltīt grāmatu lasīšanai un kino baudīšanai. Vairākos blogos jau redzēju sarakstus ar vasarā izdarāmajām lietām. Pašlaik jūlijā es plānoju lasīt un skatīties to, kas ja sen atrodas manā “obligāti jānoskatās vai jāizlasa” sarakstā.

 

Sarakstā ir tādas filmas kā “Krusttēvs“, “Medisonas apgabala tilti” un “Avatars“, kuras, manuprāt, jau redzējuši visi, izņemot mani. Varbūt kāds var ieteikt- no sākuma lasīt “Krusttēva” grāmatu vai skatīties filmu? Kā arī atkārtoti vēlos noskatīties filmu “Seven Pounds“, par kuru visi tā jūsmo, tomēr, skatoties to pirmo reizi, īpaši nesekoju tai līdzi, jo fonā darīju ko citu. Protams, skatīšos arī tādas filmas, kas manā sarakstā parādījās tikai nesen un arī filmas, kas tikai tagad parādīsies uz kino ekrāniem, piemēram, “Rock Of Ages“.

 

Ar grāmatām mazliet grūtāk, jo ne vienmēr tas, ko gribu izlasīt ir pieejams manā, draugu vai bibliotēkas grāmatu plauktā. Tomēr labrāt jūlijā izlasītu grāmatas “Černobiļa. Lūgšana“, “Stāsts par Sanmikelu“, “Zem Toskānas saules“. Vēl vēlos izlasīt “Deloveja kudzi“. Vēl arī palasīšu kādu no jaunajām grāmatām un iespējams atkāpšos no saviem vārdiem “šo nu gan es nelasīšu”, un tomēr izlasīšu Millenium triloģiju.

Kā vienmēr, par dažām no izlasītajām grāmatām un redzētajām filmām uzrakstīšu arī blogā. Jūlija beigās atskaitīšos par paveikto un ceru, ka savu jūlija plānu izdosies īstenot. Augustu esmu ieplānojusi kā klasiķu mēnesi, bet par to vēlāk..
 
Labprāt arī uzklausīšu lasītāju domas un ieteikumus par manu jūlija plānu . Tā kā pēdējā laikā esmu ievietojusi tikai rakstus par filmām/ grāmatām un dažādas receptes, labprāt uzrakstītu arī par kaut ko citu, tādēļ varat uzrakstīt, par ko vēlētos šeit lasīt. 
 
 

12 komentāri

  1. Nebaidies, ka būsi pēdējā, es no šīm filmām esmu redzējusi tikai "Tiltus". Gaužām romantiski, bet man patika. Ir arī grāmata, to neesmu lasījusi.Ja gadījumā neesi lasījusi Kaningema "Stundas", ieteiktu tās izlasīt pirms "Deloveja kundzes". Filmu droši vien esi redzējusi.Par ko vēl? Nezinu, ko Tu studē, taču būtu interesanti palasīt vai nu kaut ko saistībā ar pašu priekšmetu, vai arī par mācību procesu: kā pie jums tur ir, kas patīk, ko gribētu mainīt. Ja vien Tev tagad gribas domāt par tādām lietām. Vai arī sacerējumu "Grāmatas vieta manā dzīvē".🙂 Kā izaugi par lasītāju, kā izvēlies grāmatas, kā sadomāji blogot utt. Par aktīvo atpūtu.

  2. No tām filmām es tikai ''Avataru'' esmu redzējusi. Kaut kā toreiz sanāca aiziet. Pārējās neesmu redzējusi. ''Medisonas apgabala tiltus'' neskatos, jo man šķiet,ka varētu būt par saldu manai gaumei, bet ''Krusttēvs'' tēma vnk mani neinteresē. ''Rock Of Ages'' es arī gaidu,kad varēšu beidzot noskatīties. Sen neesmu kino bijusi :DNo grāmatām arī nevienu neesmu lasījusi, bet "Černobiļa. Lūgšana" izklausās interesanti. Gaidīšu atsauksmi un varbūt ierakstīšu to savā sarakstā. Millenium sērijai es noskatījos visas skandināvu ekranizācijas, bet tekstuālais variants apnika pie otrās grāmatas.😀

  3. No Kaningema neko neesmu lasījusi, arī filmu neesmu redzējusi. Paskatīšos, par ko īsti tā ir.Studēju optometriju. Ja atradīšu kādu piemērotu grāmatu, tad vasaras otrajā pusē būtu interesanti palasīt kaut ko pa šīs zinātnes vēsturi/ attīstību. Liels paldies par jauko komentāru un interesantajām idejām!🙂

  4. "Tilti" jau tik ilgi bija šajā sarakstā, ka pat neatceros, par ko īsti tur ir. :DGan "Krusttēvu", gan Milenium sākšu ar pirmās daļas novērtēšanu un tad domāšu vai skatīties/ lasīt tālāk."Rock Of Ages" traileris man sabojāja visu priekšstatu par filmu. Biju gaidījusi, ka būs labs gabals par rokmūziku, bet pašlaik izskatās kā "Mamma Mia 2".😀 Nu tad jau redzēs, kā īsti būs.

  5. "Stundās" ir par Virdžīniju Vulfu (starp citu, viņas vieglākā grāmata droši vien ir "Orlando"), sievieti, kas lasa "Deloveja kundzi", un viņas dēlu. Trīs dažādi laiki, trīs dažādas, bet savstarpēji saistītas sižeta līnijas. Man šķiet, "Stundas" atvieglo "Deloveja kundzes" uztveri, zināmā mērā ir kā ievads, lai gan par pašu Deloveju tur nekā daudz nav. Filma arī skaista.

  6. Krusttēvu es skatījos/ lasīju tik sen, ka pat vairs neatceros, kas bija pa priekšu. Riskēšu teikt, ka tā ir viena no tām retajām filmām, kas pārspēj grāmatu. "Tilti" bija baigi saldi, filmu pat dēļ Strīpas neskatījos. Bet par Avataru gan žēl, ka uz lielā ekrāna neredzēsi.P.S. Optometrija ir laba izvēle🙂

  7. Tieši šodien arī es savā plānā ierakstīju Krusttēvu. Černobiļa bija tiešām interesanta grāmata, atstāja pamatīgu iespaidu uz mani. Un Millenium – kāpēc gan ne, mani vienmēr interesē citu blogeru domas par grāmatām kuras arī es esmu izlasījusi – var salīdzināt viedokļus.🙂

  8. Tad "Krusttēvu" sākšu ar filmas skatīšanos, ja patiks, izlasīšu grāmatu. Kad "Avataru" rādija kino, kaut kā īsti negribējās to skatīties, lai gan daudzi par filmu bija sajūsmā. Tagad gan labprāt noskatītos kino.

  9. Tikko pārlasīju tavas atsauksmes par Černobiļas grāmatu un tagad to vēl vairāk gribas izlasīt.🙂

  10. Neesi vienīgā, kas nav nedz redzējusi, nedz lasījusi ''Krusttēvu''. Zinu, ka visi patiešām slavē šo darbu, taču man jāpievienojas Happynorelle, sakot, ka arī mani šī konkrētā tēma nekad nav interesējusi, tādēļ ''Krusttēvs'' palicis neiepazīts. No Tava sarakstiņa esmu redzējusi tikai ''Avataru'' – tiesa, ne 3D versijā. Filma ir tiešām iespaidīga, taču es tā arī nesapratu kādēļ tā sacēla tādu ažiotāžu. No grāmatām, arī man favorītos jau labu laiku stāv links uz grāmatu ''Černobiļa. Lūgšana'', jo vienubrīd ļoti interesējos par šo katastrofu – man patīk skatīties pamestu vietu fotogrāfijas. Būs jāmēģina kaut kad izlasīt to grāmatu. Paldies par atgādinājumu! :)Ak jā, ''Rock Of Ages'' es arī ļoti, ļoti gaidu, vismaz soundtrack tai ir vienkārši lielisks.

  11. Man atkal jāsaka paldies, ka ieminējies par "Rock of Ages" soudtracku, tagad klausos. Izskatās, ka dziesmas būs labas, bet par filmu man pašlaik šaubas. Bet drīzumā jau varēs novērtēt, kā īsti ir. :)Ja vēl kāds grib noklausīties, soundtraks ir šeit: http://rockofagesmovie.warnerbros.com/soundtrack.php

  12. Lai izdodas🙂 Am, Tu varētu kādu savu vasaras piedzīvojumu aprakstīt!🙂

Komentēt rakstu

