Plāni blogam

Attēls ņemts ŠEIT.

Pēdējā laikā kaut kur pazudusi iedvesma bloga rakstīšanai. Protams, rakstīt es turpinu, bet daudzi ieraksti rodas ar grūtībām. Brīvā laika jau arī nav daudz, bet kad tas ir, gribas darīt kaut ko citu. Varbūt sākusies blogdepresija?😀 Bet iespējams ir pienācis laiks kaut ko mazliet pamainīt.


Domājot par jaunumiem, ko gribētu ieviest blogā, radās vairākas idejas dažādiem projektiņiem, kurus varētu īstenot tikai no nākamā gada. Bet ir arī lietas, kuras vajadzētu veikt jau šogad.
Novembrī ir bloga dzimšanas diena un līdz tam es vēlētos izveidot jaunu bloga dizainu. Blogam vēl nav pat gads, bet šis ir jau trešais dizains. Pārsvarā dizaina trūkumus var pamanīt tikai ar laiku, bet gribētos, lai nākamais būtu tas īstais un saglabātos uz ilgāku laiku nekā iepriekšējie varianti. Gribu izveidot kaut ko vienkāršu, neuzbāzīgu, bet tajā pašā laikā interesantu. Veidojot iepriekšējo dizainu, saskāros ar dažādām grūtībām, jo blogger nepiedāvā visu, ko es vēlos. Nemainīšu jau bloga adresi, tādēļ būs vien jāsamierinās ar esošajām iespējām un jāmeklē alternatīvas. Daži varianti jau ir radušies, drīzumā ķeršos pie to īstenošanas.

Pārskatot senākus bloga ierakstus, sapratu, ka mana sākotnējā vērtēšanas sistēma ir bijusi diezgan neatbilstoša. Par to jau rakstīju sadaļā „Par blogu un Eviju”. Nezinu gan, cik objektīvi būtu tagad pamainīt dažus agrākos vērtējumus, bet uzskatu, ka to vajadzētu izdarīt.

Nākamā lieta, kuru vēlos ieviest blogā, ir sadaļa „Grāmatas un to ekranizācijas”. Man ir bijuši vairāki raksti, kuros apskatu un salīdzinu filmu un grāmatu, pēc kuras tā uzņemta. Kad man ieteica pievērsties šādai tēmai, sapratu, ka nekur šādu sadaļu nevar redzēt, tādēļ varētu būt grūti atrast konkrētos rakstus. 

Kā jau redzat, plānotās izmaiņas šim gadam nav lielas. Ir vēl dažas lietas, kuras man padomā, bet vēl par tām negribas neko stāstīt, jo var neizdoties. Apsolos turpmāk veltīt vairāk laika rakstīšanai, ja vien tas būs iespējams.🙂

7 komentāri

  1. Dari, ko darīdama, bet blogam jāpastāv! Man patīk šeit iegriezties:)Nupat tikai piefiksēju, ka mūsu blogiem gandrīz vienāds vecums – manam gads decembrī😀

  2. Priecājos par to un ceru, ka neizdarīšu ko tādu, kas liktu iet blogam ar līkumu.😀 Protams, blogot turpināšu.

  3. Man ir līdzīgas sajūtas. Mans blogs ir vecāks, bet šobrīd ir pienācis kaut kāds punkts, kurā…es pat nezinu…gribas tajā kaut ko pamainīt, bet nu neesmu vēl konkrēti nolēmusi, ko. Par sadaļu ''grāmatas un ekranizācijas'' es iedomājos savā blogā tad, kad biju pabeigusi lasīt ''priekšlasītāju'', taču tā arī neko neizveidoju.Lai nu kā – galvenais, lai Tavs blogs nepazūd no apvāršņa, jo tad man paliks vēl mazāk ko lasīt(man jau tā ir maz favorītblogu😀 ).p.s.Gaidu atsauksmes par Geimena ''Amerikāņu Dieviem'', jo pati sāku lasīt.🙂

  4. To par to blogdepresiju Tu kā naglai uz galvas pateici :D! Mani ik pa laikam šāds stāvoklis piemeklē. Ir brīži, kad iedvesma nāk kā no pārpilnības raga un tad ir sausuma periodi, kad viss vienalga. Bet visgrūtāk ir piespiest sevi rakstīt, ja tajā brīdī iedvesmas vienkārši nav, bet kaut kāda pienākuma apziņa saka, ka sen neviens ieraksts nav bijis un laiks ir kaut ko nopublicēt.P.S. Es arī gaidīšu Tavu Geimena romāna atsauksmi. Pati šovakar beidzot sākšu lasīt ''Amerikāņu dievus''.

  5. Norelle, būtu jauki šādu sadaļu redzēt arī tavā blogā. :)Paldies jums, ka lasāt manu blogu, tas liek saņemties šādos brīžos.Grūti, kad nav iedvesmas. Vienīgais, kas atliek, ir gaidīt, kad tā beidzot atnāks vai mēģināt to atrast. Būtu jau labi, ja zinātu, kur to meklēt.Atsauksme publicēta.🙂

  6. Man šķiet, ka blogdepresija sākas tad, ja blogs sāk kļūt par tādu kā darbu. Jāatceras, ka blogeri nav komerciāls medijs, kam OBLIGĀTI kaut kas jāpublicē teiksim reizi gadā.

  7. Tfu, gribēju rakstīt "reizi dienā", bet mani iztraucēja un uzrakstīju muļķības.

Komentēt rakstu

