Dāvanas grāmatu blogeriem

 
Lasītāja kādu laiciņu atpakaļ savā blogā minēja priekšlikumu par blogeru apdāvināšanu ar apmēram šādiem noteikumiem: „ tie, kas grib piedalīties apdāvināšanā, lēnā garā izdomā, kādu grāmatiņu kam dāvinās. 25. decembrī visi publicē savu apdāvināto un dāvanu sarakstu. Apdāvinātie paši sameklē grāmatu, līdz nākamā gada beigām (vidum?) to izlasa un apraksta savos emuāros. Vai arī neizlasa. Tā mēdz notikt ar dāvanām.” Es arī izlēmu piedalīties.


Bija grūti izdomāt, ko nu kuram dāvināt. Mana taktika bija vienkārša. Izlēmu apdāvināt blogerus, kuri savā blogā raksta par grāmatām un kuru blogus es regulāri lasu. Nākamā problēma bija lasāmvielas izvēle. Nolēmu dāvināt tikai tādas grāmatas, kuras pati esmu lasījusi, varbūt šādi mazliet samazināsies risks par grāmatas neatbilstību konkrētajam cilvēkam. Visu sarežģīja arī fakts, ka mana izlasīto grāmatu bagāža jau nav nekāda lielā, paskatoties uz citu izlasīto, likās, ka daži izlasījuši visu, ko vien es varētu ieteikt. Lai gan gribētu apdāvināt visus savu iemīļotāko grāmatu blogu autorus, dāvaniņas varēju izvēlēties tikai dažiem. Pārējiem novēlu, lai nākamais gads būtu pilns ar labiem atradumiem grāmatu jomā, lai pietiek laiks gan lasīšanai, gan izlasīto grāmatu aprakstīšanai.
 
Paldies par dāvanām, kuras esmu saņēmusi šīs apdāvināšanās laikā. Gan saņemtās dāvanas, gan tās, ko pati sev būšu dāvinājusi, drīzumā būs atrodamas sadaļā „Projekti”. Visi no minētajiem blogeriem noteikti manu blogu nelasa, bet ceru, ka pie savas dāvaniņas viņi tiks. J
 
Norelle– Dāvinu tev Suadas grāmatu „Sadedzināta dzīva” („Burned Alive”). Nezinu kāpēc, bet liekas, ka tev varētu patikt.
 
Tējtasīte– Dāvinu Hedona „Savādais atgadījums ar suni naktī” („The Curious Incident of the Dog in the Night-Time”).
 
MsMarii– Bija daudzas grāmatas starp kurām nevarēju izšķirties, bet nolēmu dāvināt Sāras Vinmanes „Kad Dievs bija trusis” („When God Was a Rabbit”).
 
Mēnessmeitēns– Atceros, reiz teici, ka maz esi lasījusi latviešu darbus un klasiku. Mums vēl priekšā duelis iekš Goodreads, atceries? JŠī dāvana var arī tikt izvirzīta uz dueli, ja vēlies. Dāvinu tev Regīnas Ezeras „Aku”.
 
Aiga– Aiga tāpat kā es lasa dažādu žanru grāmatas. Dāvināšu tev vienu no savām mīļākajām grāmatām, pirmkārt, jau tāpēc, ka laikam Kingu neesi lasījusi. Ceru, ka tev patiks, dāvinu Stīvena Kinga „Zaļo jūdzi” („The Green Mile”)
 
Asmo– Tavā iespaidīgajā grāmatu katologā neatradu un ceru, ka tev patiks Džeroms K. Džeroms “Trīs vīri laivā” („Three Men in a Boat”).
 
Doronike– Gribētu uzdāvināt Evansa „Drosmīgos” („The Brave”) vai jebko citu no šī autora.
 
Sibilla– Cik žēl, ka nekur nevaru atrast tavu izlasīto grāmatu sarakstu, kurš noteikti ir ļoti garš. Varbūt jau būsi lasījusi, bet iedomājos, ka tev varētu patikt sirsnīgā grāmatiņa „Puķes Aldžernonam” („Flowers for Algernon”).
 
Lasītāja– Lasītāja bieži lasa sarežģītas un nopietnas grāmatas, bet ik pa laikam starp tām parādās arī kāds dāmu romāns. Ceru, ka šī dāvaniņa tev neliksies pārāk muļķīga, bet dāvana ir dāvana. JDāvinu Sāras Dinānas „Kurtizānes sabiedrotais” („In the Company of the Courtesan”)
 
IneseMaria– Tā kā blogu raksti neilgu laiku, varbūt būs grūti notrāpīt pareizi, bet gribētu tev dāvināt Urzulas Poznanski “Erebos”.
 
Dainis– Pieņemu, ka šī ir „love it or hate it” grāmata. Man patika un ceru, ka nebūšu nošāvusi garām ar Džefa Nūna „Dziesma asinsstraumē” („Needle In The Groove”).

16 komentāri

  1. Paldies🙂 Esmu lasījusi labus vārdus par "Kad Dievs bija trusis". "Kurtizānes sabiedrotais" man šķita tīri labs vēsturiskais romāns, Lasītājai varētu patikt.

  2. Paldies! Man ir ļoti atbilstoša dāvana. Tieši šodien sāku lasīt "Puķes Aldžeronam".🙂

  3. Paldies! Dīvaina sakritība, bet no Evansa es tieši neesmu lasījuis tikai "Drosmīgos".

  4. Paldies par dāvaniņu! Īstenībā trāpīts desmitniekā, jo ''Savādais atgadījums ar suni naktī'' jau pāris gadus kā stāv manā grāmatplauktā aizmirsts un nelasīts🙂 Tagad varēšu notraukt putekļus.

  5. Paldies par dāvanu. "Trīs vīrus laivā" gan jau esmu lasījis, bet tas bija tik sen, ka atceros vien pāris citātus. Domāju, ka ir laiks tos izlasīt arī orģinālvalodā.

  6. Aiii, paldies, paldies.:) Es aptuveni zinu, par ko tā grāmata ir, bet noteikti izlasīšu.Man šī apdāvināšanās paslīdēja garām, tāpēc šādu rakstu neesmu sagatavojusi😦

  7. Paldies! Erebos neesmu lasījusi, ar prieku izlasīšu!🙂

  8. Var jau dāvanas pasniegt arī Vecgada vakarā, vai ne? L.

  9. Tieši tā, dāvanas jau var pasniegt kaut katru dienu.🙂

  10. Vai cik forši! Es tieši sev no mammas Ziemassvētkos uzdāvināju pirmās manas Kinga grāmatas – Mizeriju un Keriju, tava dāvaniņa lieliski piederas, paldies tev🙂

  11. Priecājos, ka lielākajai daļai patīk dāvaniņas, nu.. vismaz pagaidām, kamēr vēl nav sāktas lasīt.😀

  12. Paldies, par dāvaniņu! :)Vakarā paskatīšos, vai mans Kindle atbalsta šo grāmatu un, ja jā, tad varēsim sākt janvārī duelēties! :)Ļoti mīļi, ka arī par mani atcerējies!🙂 Mīļš apskāviens no manis svētkos!!!🙂

  13. Paldies! Nav ne jausmas, ko gaidīt, būs interesanti!

  14. Paldies par dāvanu!😉 Ievērtēju grāmatas aprakstu un izklausās, ka šis darbs man patiešām varētu patikt. Patīk mūzika, īpaši jau rokmūzika.🙂 Lasītāja aizsākusi patiešām pārsteidzoši labu pasākumu. :))

  15. […] Evijai par šo dāvanu, man ļoti […]

  16. […] ir viena no grāmatām, kuru saņēmu blogeru apdāvināšanas akcijā Ziemsvētkos. Paldies par to Evijai – viņa bija izvēlējusies mani ļoti interesējošu grāmatu, man vēl joprojām ir siltas […]

Komentēt rakstu

