2012. gada pārskats- FILMAS

Filmām šogad daudz laika netika atvēlēts. Ja gada sākumā par filmām tika blogots diezgan aktīvi, tad uz gada beigām rakstu šajā sadaļā palika arvien mazāk. Ja man jāizvēlas starp filmas skatīšanos un grāmatas lasīšanu, parasti dodu priekšroku grāmatām, arī rakstīt par grāmatām ir daudz interesantāk. Bet es apsolu nākamgad šai sadaļai pievērsties mazliet vairāk, sevišķi Oskara un citu kino festivālu laikā.
Uz gada beigām parādījušās tik daudz labu filmu, bet nav bijis laika tās novērtēt, vēl liela daļa 2012. gada filmu līdz mums nonāks tikai nākamā gada sākumā. Žēl, ka tā, žēl arī par to, ka dažas labas filmas latviešu skatītājus nemaz nesasniedz, latviešiem laikam labāk patīk tās komerciāli veiksmīgākās filmas. Iespējams, pēc Oskara nomināciju paziņošanas izveidošu savu favorītu sarakstu ar labākajām 2012. gada filmām (tāpat kā pagājušogad), jo līdz tam būšu noskatījusies vēl tādas filmas kā „The Hobbit: An Unexpected Journey”, „Life of Pi”, „Anna Karenina” u.c. 2012. gadā iznākušās, kas solās būt laba skatāmviela. Vai tā ir, redzēsim vēlāk. Tagad par šogad redzēto, gan jau, ka kāda laba filma būs piemirsta. Vispār, kur jūs veidojat savu noskatīto filmu sarakstu? Varbūt ir kas līdzīgs Goodreads filmu jomā?
 
2012. gadā iznākušās:
Labākās šogad iznākušās, ko esmu redzējusi, bet neteikšu, ka tās ir izcilas. Vēl gaidu kaut ko labāku.

  

 

Bērtons un Deps lika vilties pamatīgi, diezgan “sviestaina” filma. Arī no “Rock of Ages” gaidīju kaut ko labu, izrādījās- filma bez jēgas, roka vietā neveiksmīgs mūzikls.

 

 

Neko daudz negaidīju, nekas tur arī nebija. 



Šogad redzētās, senāk iznākušās:
Visas trīs pievienosies manām mīļākajām filmām.

  

 

Pozitīvie pārsteigumi- “The Intouchables”, „Avatar”
“Avatara” skatīšanos marinēju ilgi, varbūt labi, ka tās, jo tas pārsteigumu darīja vēl lielāku. “The Intouchables” bija pozitīvs pārsteigums no franču kino.

 

11 komentāri

  1. Par "Dark Shadows" dzirdēju daudzas sliktas atsauksmes, tāpēc nolēmu, ka nemaz neskatīšos. Tas nekas, ka patīk Bērtona filmas – katrs labs režisors vismaz vienreiz ir smagi kļūdījies. Daudzas filmas no šajā sarakstā minētajām vēl tikai plānoju noskatīties – īpaši jau "The Intouchables", "Million Dollar Baby", "Looper" un "the Impossible". :)) Šodien tieši sastādīju savu gada filmu sarakstu, kuru publicēšu rīt.🙂 No šajā sarakstā minētajām neesmu redzējis nevienu, tāpēc mans saraksts atšķirsies par visiem 100%.

  2. Visas, izņemot divas esmu redzējusi.:) Neesmu redzējusi ''Looper'' un ''Million Dollar baby''. Pirmo gribu noskatīties, bet otrā kaut kā…nesaista.Par ''Dark Shadows'' biju pat aizmirsusi, kad taisīju savu sarakstu. Laikam tāpēc, ka normālu ierakstu nemaz neuzrakstīju(tikai vienā pieminēju), jo nebija tā īsti ko teikt. Tāds sviests.

  3. Ar nepacietību gaidīšu tavu sarakstu. Tas jau tieši forši, dažādība padara visu interesantāku.🙂

  4. No šeit minētajām ''Looper'' gribu kaut kad noskatīties. ''Rock Of Ages'' stāv sarakstā no vasaras, neesmu atradusi piemērotu noskaņojumu mūziklam. Un vēl ''Drive'' izskatās kārdinoša.''Dark Shadows'' nav Bērtona labāka filma, tas gan tiesa. Taču plus punktus es tomēr nevarētu neiedot par allaž Bērtonisko vizuālo izpildījumu. To man vienmēr prieks skatīties.Es arī labprāt uzzinātu kādu interneta servisu, kas līdzinātos Goodreads tikai filmām. Ar IMDB kaut kā nepietiek, nav tik ērti.

  5. Filmām tāds ir letterboxd.com

  6. No Tevis nosauktajām esmu redzējusi tikai "The Intouchables" un „Avatar”. Pirmo šogad. Bet otru šķiet tai pat gadā, kad tas iznāca. Par pirmo esmu sajūsmā, par otru gan nē, kaut kā man nepatīk tie pastāstiņi par neatļauto mīlestību starp divām rasēm!

  7. Iečekošu Sibillas ieteikumu, vēl lasīju, ka laba esot http://www.icheckmovies.com/, bet vēl neesmu mēģinājusi.

  8. Man nekādīgi neizdodas saprast, kas tajā Laika cilpa/Looper ir tik labs. Es to vairāk uzskatu par viduvēju filmu ar ne pārāk uzrunājošu sižetu. Laikam katram savs…Par Intochables gan piekrītu- pozitīva. Vēl tik piebildīšu no sevis- filma bija izcila! Jautrība un sirsnība pārpārēm.

  9. Nu ja, katram savs.🙂 Man sižets likās ļoti labs, ar samērā negaidītiem un interesantiem pavērsieniem. Arī izpildījums un aktieri patika.

  10. He, he, he… es arī "Avataru" marinēju ilgi, ilgi, līdz beidzot šogad noskatījos, pie tam garo režisora versiju. Īsi sakot – tā pasakaini skaistā izdomātā pasaule aizrāva man elpu un nonesa jumtu, bet tiem militāristiem riktīgi gribēju sadot pa muti😀 Vēl īsāk – esmu šokā, cik ļoti man patika. Par "Laika cilpu" – specifiska filma, bet man ļoti patika, tur bija ko padomāt un patika tas apbružātais vizuālais noformējums. No pārējām rakstā minētajām vēl redzēju "Dark Shadows" un tāda pati vilšanās kā pārējiem. Vienīgi jāpiekrīt Sofijai Darkai par vizuālo noformējumu. Vēl no 2012. gada filmām spilgtā atmiņā palika pozitīvā animācija "Brave".

  11. Es arī nebiju domājusi, ka "Avatars" būs tik skaista un baudāma filma, protams, sākot to skatīties, biju pilnīgi pārliecināta, ka nebūs priekš manis. "Dark Shadows" tiešām bija vizuāli pievilcīga, sevišķi uz lielā ekrāna, bet man nepatīk, ka Bērtons sāk zaudēt savu trakumu un māku atšķirties, bet vairāk sāk izpatikt vidusmēra skatītājam.Ar animācijām man kaut kā neiet, bet "Brave" varbūt noskatīšos.

Komentēt rakstu

