Februāra atskaite, NEplāni martam

Sveiciens martā!

Beidzot ir mazliet laika, lai veiktu kādu ierakstu blogā. Diemžēl liekas, ka turpmāk jaunie ieraksti parādīsies samērā reti, bet blogošanu es netaisos pārtraukt. Izskatās, ka līdz jūnija vidum būšu diezgan aizņemta, piemēram, pašlaik brīvā laika man nav vispār. Vispār jau nav ne vainas, man patīk, bet gribētu mazliet vairāk brīva laika, ko veltīt lasīšanai, blogošanai, kino, teātrim utt. Šodien tētim teicu, ka atpūtīšos pensijā. Tā jau laikam arī būs.

Labi, tagad mazā atskaite par februāri. Lasīju maz, redzēju maz. Izlasīju sešas grāmatas, bet dažas no tām jau bija iesāktas iepriekš. Pārsvarā sanāca lasīt mēneša sākumā.No Nobela projekta izlasīju „Stikla pērlīšu spēli”. Lasījās diezgan lēni, bet varbūt pie vainas sīkā druka, kas man nepatika. Pati grāmata bija ļoti laba un noteikti lasīšu vēl kādu Heses darbu. Sadarbībā ar Zvaigzni ABC izlasīju „Sievietes, kuras skrien ar vilkiem” un „Purpura karaļa galmā”. Spīganas atsauksmes iedvesmota izlasīju arī „Papīra namu”. Man patika, nesaprotu, kāpēc mani Goodreads draugi to tik slikti novērtējuši, bet katram jau savs. Drīzumā gribu uzrakstīt atsauksmi par „1Q84” triloģiju, jo pēdējo grāmatu pieveicu tieši šomēnes, un arī par aizkustinošu grāmatiņu „Sniega roze un slepenais vēdeklis”.

Kino jomā februāris ir īpašs ar Oskara ceremoniju. Biju nolēmusi noskatīties lielāko daļu no filmām un par vairākām uzrakstīt blogā. Sanāca tā, ka noskatījos samērā maz no iecerētā un aprakstīju vēl mazāk no redzētā. Par saviem favorītiem arī beigās neuzrakstīju, jo izdomāju, ka tas nebūs objektīvi. Lai vai kā, daudzas no vēl neredzētajām filmām es noskatīšos, kad vien būs laiks. Ja ne martā, tad vēlāk.

Martam nekādu plānu netaisīšu. Ja būs laiks, tad lasīt tāpat būs ko. Vispār jau ļoti gribētu izlasīt Belševicas ”Nelaime mājās”  un Zālītes “Agrā rūsa”. Marta beigās gan uzrakstīšu mēneša atskaiti, kā jau parasti. Domāju, ka vairāk par divām trim grāmatām neizlasīšu, bet tad jau redzēs. Par filmām arī grūti prognozēt. Gribētos jau aiziet uz kino vai uzrīkot mierīgu filmu vakaru mājās. Un tam visam pa vidu būtu jauki atrast laiciņu arī kādam bloga ierakstam. Man ļoti patīk lasīt arī citus blogus. Parasti darīju to regulāri, bet tagad iekrājušies vairāk kā 100 man interesējoši ieraksti, kuri vēl nav lasīti.Pamazām ķeršos tiem klāt. Lai jauks pirmais pavasara mēnesis!

4 komentāri

  1. Lai izdodas visi darbi un nedarbi! Pat nedomā nekur pazust🙂

    1. Paldies, paldies! Protams, ka nepazudīšu.🙂

  2. Šķiet, ka viiem vienādi ir iznācis. Man bija iekrājušies vairāk kā 300 bloga ierkatsi, kurus vēlos/vēlējos izlasīt. Lēnām lasu!🙂

    1. Heh.😀 Savos mīļākajos blogos man vēl sanāk laiks šad tad ieskatīties, bet savā neko nevaru ierakstīt. Ļoti ceru, ka atradīsies nedaudz laika, lai pastāstītu par dažām labām lietām, bet aktīvāka darbība blogā būs tikai uz jūnija otro pusi.

Komentēt rakstu

