Sveiciens vasarā!

Dažādu iemeslu dēļ kādu laiku blogā bija neliels klusums, bet nu esmu atgriezusies un jau drīzumā solu jaunus ierakstus. Jūs nevarat iedomāties, cik labi ir turēt rokā grāmatu pēc tik ilga pārtraukuma. Tūlīt ķeros klāt Vasmu “Simts gadiem” un Igo “Nožēlojamajiem”

Un vēl neliela aptauja. Par kuru grāmatu vēlaties lasīt blogā:

  • Markus Zusak “The Book Thief”
  • John Green “The Fault in Our Stars”
  • Alice Sebold “The Lovely Bones”

Nākamnedēļ beidzot dodos noskatīties Lielisko Getsbiju. Un vēl jāizlasa gandrīz 200 ieraksti no blogiem, kas sakrājušies manā Bloglovin profilā. Tālāk plānu nav, tad jau redzēšu, kā viss izvērtīsies, jo priekšā vēl daudz svarīgu notikumu.

Lai jums saulainas brīvdienas, 

EVIJA

7 komentāri

  1. No šīm trim mani laikam vismazāk interesē Grīns, lai gan ļoti iespējams, ka pārējā pasaule domā gluži pretēji.😀 Ceru, ka aizritējušie un gaidāmie svarīgie notikumi lielākoties bija patīkami vai vismaz noderīgi.

  2. Es balsoju par Alice Sebold “The Lovely Bones”. Pati esmu iestrēgusi Grīnā. Nepavelk tā grāmata un nezinu, ko darīt – mest mieru vai tomēr mēģināt lasīt uz priekšu un cerēt, ka iepatiksies tomēr😀

  3. Jauki, ka esi tikusi brīvībā😀 No tās aptaujas pirmās divas esmu lasījusi un abas ļoti patika. Par kauliem nezinu, bet it kā ir labas atsauksmes.

  4. Ar tām grāmatām ir tā- “The Book Thief” ierindojās pie manām mīļākajām grāmatām, “The Fault in Our Stars” man patika labāk nekā biju cerējusi, bet par “The Lovely Bones” jāsaka- kaut kas tik slikts pēdējā laikā nebija lasīts. Vēl jāizdomā, par kurām tad īsti uzrakstīt.
    Lasītāja, es jau biju noskaņojusies, ka man nepatiks “The Fault in Our Stars”, jo YA nav īsti mans žanrs, bet izrādījās labāka nekā cerēju. Tagad lasu, vispār gan klausos, Grīna “Looking for Alaska”, kas vienā Goodreads grupā ir mēneša grāmata, bet pašlaik man galīgi nepatīk.
    Norelle, cik tālu esi tikusi? Es ieteiktu palasīt vēl kādu gabaliņu, jo man pašai iepatikās tikai kkur pusē.
    Marii, “The Book Thief” lasīju tieši iedvesmojoties no tavas atsauksmes. Jāsaka liels paldies, jo grāmata bija lieliska!🙂

    1. Tad jau tieši jāraksta par kauliem un grāmatu zagli.🙂

  5. Re kā mums abām pauze un abas ”atgriežamies” ar vienu un to pašu grāmatu, tikko kā pabeidzu ”Simts gadus”🙂 No tā sarakstiņa es drošvien gribētu zināt kāpēc tev nepatīk tā pēdējā, jo par pārējām itkā ir dzirdēts jau diezgan daudz.

    1. Re, cik jauki! Jau redzēju tavu vērtējumu Goodreads, gaidīšu atsauksmi blogā.🙂
      Man gan vēl kāda ceturtā daļa paliksi..

Komentēt rakstu

