Filma- The Place Beyond the Pines

Goslinga filmas es vienmēr gaidu ar nepacietību.  Ne visas filmas, kurās redzams Goslings, ir izcilas, tomēr Goslinga aktiermeistarība nespēj pievilt. Vēl ir palikušas dažas no Goslinga filmām, ko neesmu redzējusi, bet tagad būs par vienu mazāk.

Līdzīgi kā filmā “Drive“, arī šeit Goslings atveido slikto puisi. Šoreiz gan viņš nav autobraucējs, bet gan motociklists, kurš kļūst par banku laupītāju. Goslinga atveidotais varonis Lūks pamazām kļūst apmierināts ar savu dzīvi, viņa turpmākajos plānos ietilpst ģimenes veidošana ar Rominu (Eva Mendesa) un abu dēlu. Bet viss taču nebūs tik labi, kaut kas šo ilūziju izbojās. Pienāks brīdis, ka policija izrādīsies veiklāka un tad.. Par turpmāko nestāstīšu, tikai jāpiebilst, ka turpmāk filmā iesaistās policists Eiverijs (Bredlijs Kūpers).

Ja filma sākas ar Goslingu bez krekla, tad kas gan būs tālāk? Izrādās, ka nekas labs, jo, Goslingam filmā nemaz nav atvēlēta tik nozīmīga loma. Un tas man nepatika. Loma, protams, ir svarīga, bet neredzēsim mēs viņu tik daudz, kā vēlētos. Man patiešām žēl, jo patika gan Goslings, gan viņa atveidotais varonis. Es ceru, ka Goslings tomēr beigs muļķoties un baumas par Goslinga pauzi no filmu biznesa ātri izgaisīs. Labi, par Goslingu viss.

Filma man likās laba, bet neteikšu, ka tā bija izcila. Nestāstīšu filmas sižetu, un, lai arī tajā ir vairāki negaidīti pavērsieni, galvenie sižeta vilcieni man jau bija pazīstami un redzēti jau iepriekš. Filmas pirmā daļa bija samērā spraiga un interesanta, pa vidu nekas īpašs nenotika, uz beigām jau atkal kļuva interesanti. Tomēr, lai arī filma ir gara un dažbrīd vienmuļa, man garlaicīgi nebija un filmas garumu neuzskatu par traucējošu faktoru. Dažviet filmas montāža man likās diezgan neprofesionāla. Atzīšos, ka no tām lietām neko daudz nesaprotu, tomēr, ja kaut kas lec acīs un izskatās nedabīgs vai neiederīgs, uzskatu to par slikti nostrādātu. Piemēram, vietās, kurās Goslings lielā ātrumā traucas ar savu moci, montāžas efekti bija uzkrītoši un tas viss kaut kā negāja kopā.

Aktieru veikums bija diezgan dažāds. Protams, visvairāk man patika Goslings, kurš filmā varēja būt redzams vairāk. Kūpers policista lomā arī bija ļoti labs. Viņš spēja parādīt, kā laiks un īpaši notikumi spēj izmainīt cilvēka raksturu. Abi jaunie aktieri (Dane DeHaan, Emory Cohen) un Mendesa man likās viduvēji, viņu veikums bija atkarīgs no konkrētās epizodes. Laikam neviens aktieris, kas man īpaši traucēja vai krita uz nerviem, filmā nebija.

Kopumā filma bija laba, bet ne pārsteidzoša. “The Place Beyond the Pines” noteikti ir atvēlētā laika vērta, bet šaubos, ka tā ilgi paliks manā atmiņā.

Vērtējums- 7,5/10

*Attēli ņemti ŠEIT, ŠEIT

One comment

  1. Pirmā filma, kuru pateicoties Tev iemetu savā Letterboxd wachlist!🙂

Komentēt rakstu

