Rokraksts

Pirms dažām dienām Baltais runcis aizsāka un vairāki blogeri turpināja stafešrakstu. Uzdevums vienkāršs- jāatrāda bloga lasītājiem savs rokraksts. Paldies Asmo un Norellei par kociņa nodošanu.

Ar savu rokrakstu es ik pa laikam pacīnos. Lai kā man patiktu plašie un glītie rokraksti, mani burti parasti tiecas būt mazi mazītiņi. Ja es pie rokraksta īpaši nepiedomāju, tad tas ir miniatūrs, bet ja es pacenšos, varu to vērst plašumā.

Tad nu atrādu savu rokrakstu. Pirmajā bildē speciāli šim ierakstam rakstīti divi citāti. Pirmais citāts no grāmatas kuru pašlaik lasu, vienīgi lasu latviski un citāts paņemts no Goodreads. Otrs citāts no nesen lasītās “XY”.

WP_20150310_004

Lai varētu atrādīt ikdienas rokrakstu, ievietoju otro bildi. Šeit konspekta fragments no lekcijām.

Rokraksta tēma vispār ir ļoti interesanta un rakstīšana ar roku jau sāk kļūt par izņēmuma gadījumu starp tautiņu klabināšanu. Prātā man nāk Gunta Eņģeļa stāstiņš “d3” no nesen lasītā latviešu autoru stāstu krājuma. Kas zin, varbūt pēc dažiem gadiem tiešām reti kurš pratīs rakstīt ar roku..

Tā kā neesmu izsekojusi, kuriem jau stafete tālāk nodota, tad vēlētos, lai stafetes kociņu pārņem ikviens, kurš vēlas atrādīt savu rokrakstu vai pastāstīt par to.

6 komentāri

  1. Tas ikdienas rokraksts ir ārkārtīgi glīts. Maz tādu cilvēku, kuriem skolas kladēs pieraksti būtu glīti.

    1. Bet daudz kas arī atkarīgs no tā, cik ātri vai haotiski runā pasniedzējs. Un visvairāk mani kaitina pareizrakstības kļūdas, kas rodas šādos brīžos, nevis rokraksta glītums. Lai gan reizēm pēc tam ir jautri lasīt savus pierakstus..

  2. Fledis · · Atbildēt

    🙂 “tautiņu klabināšana” arī ir laba drukas kļūda. Daža laba tautiņa droši vien neko labāku arī nav pelnījusi🙂

    1. Pārāk smieklīgi sanāca, lai labotu šo kļūdu!🙂

  3. Ļoti smuks rokraksts! Man skolā un augstskolā nekad nav bijuši tik glīti pieraksti. Man pirms eksāmeniem vienmēr nācās pārkonspektēt un pārrakstīt, lai var pats saprast.

  4. Man radās tieši tāda pati asociācija kā tev. Es patiešām ticu, ka pēc dažiem gadu desmitiem rakstītpratēju būs maz.
    Un piekrītu vēl kam – glīts rokraksts🙂

Komentēt rakstu

