Četri

9. novembrī blogam palika 4 gadi. Nav jau tik daudz kā Latvijas grāmatu blogosfēras aizsācējiem Asmo un MsMarii, bet domāju, ka šis ir tīri patīkams bloga vecums. Pēdējā gada laikā tāda regulāra blogošana gan man nav sanākusi, bet tas nenozīmē, ka taisos to pārtraukt. Pavisam otrādi- manos plānos ir nopietnāka pievēršanās blogam.

Man jau ir padomā vairāki raksti, kas taps drīzumā. Tiks publicēts raksts par “Marsieti“, kura formāts būs mazliet atšķirīgs no tā, kāds tas šeit bijis iepriekš. Novembrī paspēju izlasīt arī vienu latviešu darbu, par kuru labprāt vēlētos izteikties blogā. Vēl es vēlētos turpināt rakstīt par kino. Ļoti sen blogā nav bijis nevienas filmas apraksts, jo es biju nolēmusi par kino vairs nerakstīt. Bija brīdis, kad domāju rakstīt tikai par grāmatām. Bet tas bija muļķīgs lēmums.

Daudz es šajā nerakstīšanas periodā esmu domājusi par savu blogu. Man šķiet, ka mana dzīves uztvere un kvalitātes rādītāji pēdējā laikā ir mainījušies, visticamāk nākotnē tas atsauksies arī blogā. Vismaz tā es gribētu. Ap bloga dzimšanas dienas laiku es pārlasīju vecos ierakstus, dažus no pirmajiem uzliku kā publiski neredzamus, tikai pašus visneveiklākos blogošanas mēģinājumus. Smieklīgi ir bijuši tie sākotnējie bloga ieraksti, bet lai jau nu paliek.. Jo runa ir par nākotni. Vēlētos tomēr blogā redzēt kādu izaugsmi.

Atgriežamies pie turpmākajiem plāniem. Tuvojas svētku laiks un gada izskaņa. Drīzumā publicēšu dažas kārdinošas ēdienu receptes, kas varētu noderēt gan Ziemassvētku dāvaniņām, gan svētku galdam. Iespējams būs vēl kādi raksti svētku noskaņās. Un tad jau būs pienākusi gada nogale, laiks, kad atskatīties uz padarīto un sākt domāt par nākotni.

Man prātā jau radušies arī lielāki un tālāki bloga plāni. Ļoti gribētu beidzot izdomāt sakarīgu bloga nosaukumu un pamainīt bloga noformējumu. To visu ar laiku. Tagad vadīšu atvaļinājuma pēdējās dienas un turpināšu lasīt “Game of Thrones”. Biju jau domājusi, ka atvaļinājumā sanāks vairāk pieķerties A Song of Ice and Fire sērijai, bet esmu izlasījusi tikai 200lpp pirmajā grāmatā. Laikam jau mazāk jādomā un vairāk jādara. Lai nu kā- grāmata ir lieliska!

7 komentāri

  1. Sveiciens jubilejā!
    Lai izdodas viss iecerētais ar bloga uzlabošanu (zinu, ka tas ir nebeidzams process :))

  2. Apsveicu!
    Prieks dzirdēt, ka plāno atgriezties.

  3. Sveiciens bloga jubilejā🙂
    Lai izdodas visi bloga nākotnes plāni un ar interesi lasīšu nākošos rakstus🙂

  4. Apsveicu jubilejā un priecājos, ka plāno nemest plinti krūmos, bet blogot vien tālāk🙂

  5. Apsveicu bloga jubilejā!🙂
    Prieks, ka patīk Troņu spēles!🙂 Pats joprojām gaidu latvisko piektās grāmatas otro daļu.

  6. Paldies par jaukajiem apsveikumiem!🙂

  7. Novēlojies sveiciens arī no manas puses!🙂 Prieks, ka esi atgriezusies pie rakstīšanas. Lai izdodas īstenot iecerētos blog-plānus!🙂

Komentēt rakstu

