Pāris vārdos par filmām #1

Lai gari apcerējumi jūs nenogurdinātu, nolēmu, ka turpmāk blogā veidošu rakstu sēriju “Pāris vārdos par filmām”, kas saturēs īsus, konspektīvus vairāku filmu apskatus. Tas būs mans subjektīvais viedoklis par mēneša laikā vai ilgākā laika posmā redzēto. Ja nu par kādu filmu vēlēšos izteikties plašāk, veidošu atsevišķu rakstu, bet lielākoties pieturēšos pie šī formāta. Šoreiz īsi un kodolīgi par dažām decembrī redzētajām filmām.

#The Martian (2015)

Sākumā grāmata un pēc tam filma, šī ir sakarība, kura lielākoties darbojas. Šai filmai pavisam noteikti! Filma „Marsietis” bija grandioza un holivudiska un man tā patika, bet grāmata tomēr ir pārāka, ja vien grāmatu un tās ekranizāciju var salīdzināt. Mets Deimons bija pārliecinošs, bet grāmatas Marks Votnijs man šķita asprātīgāks un attapīgāks. Filmā, protams, parādīti galvenie stāsta stūrakmeņi, šis tas nedaudz pārveidots. Neskatoties uz to, ka Votnijam uz Marsa ir ļoti ierobežoti ēdiena resursi, filmā viņš nepārtraukti kaut ko ēd. Tas tā nedaudz komiski šķita..

#Ausma (2015)

Šis ir viens no labākajiem latviešu kino veikumiem, ko esmu redzējusi. Filma- mākslas darbs. Man šķiet, ka sižets šeit ir mazsvarīgs, lai neteiktu, ka tāda nav vispār. Laila Pakalniņa parāda, ka neglītais un pretīgais var būt skaists. Katrs kadrs ir kā mākslas darbs. Es šo filmu gribētu skatīties vēl un vēl, lai atklātu kādas iepriekš nepamanītas šķautnes. Vienīgi žēl, ka Cēsu kino to vairs nerāda.

 

#Gone Girl (2014)

Nu šī bija viena traka filma! Grāmatu neesmu lasījusi, varbūt arī labi, ka tā. Filmā nepārtraukti tiek saglabāta spriedze un intriga, atzīšos, ka man bija bail par to, kas notiks tālāk. Un tas, ka skatītāju izdodas iebiedēt un nošokēt, ir rādītājs. Pēc filmas noskatīšanās bija diezgan neomulīga sajūta, pat pēc šausmu filmām kas tāds reti gadās.  Neskatoties uz to, ka Bens Afleks man nekad īpaši nav simpatizējis, Nika lomai viņš šķita ļoti piemērots. Filma, kuru ātrāk gribas aizmirst!

 

#Flight (2012)

Par šo filmu uzzināju, skatoties The Walk treileri, kur tika minēts, ka filmas režisors pazīstams no tādām filmām kā Forrest Gump, Cast Away un Flight. Iepriekš nebiju dzirdējusi par tādu Zemecka filmu kā Flight, un tā kā divas iepriekš minētās uzskatu par vienreizējām, devu iespēju arī šai filmai. Filmas treileris bija daudzsološs, domāju, ka šī būs lieliska filma par lidošanu, lidmašīnām un aviokatastrofu. Beigās tāda vilšanās vien sanāca. Izrādījās, ka šī ir filma par vājībām, atkarībām un kāda pilota iekšējo cīņu ar sevi. Denzels Vašingtons šo cīņu spēja iznest, tomēr tas neattaisnoja manas cerības pēc lieliska sižeta.

7 komentāri

  1. Man “The Martian” patika. Gribēju paskatīties “Gone Girl”, ieteiksi, vai tomēr nē!? Man kaut kā nepatīk šausmu filmas. 😦

    1. “Gone girl” nav filma, ko varētu ieteikt visiem. Šausmu filma jau tā nav, bet tāda baiļu sajūta filmā valda ik pa laikam. Ja tev patīk detektīvi, intriga un neparedzams sižets, tad iesaku. Bet varbūt sākumā noskaties treileri, varbūt tas palīdz izlemt.🙂

  2. mans ieteikums: filmas nosaukumus nevajag pasvītrot, visu laiku gribas uzspiest un saņemt info no imdb

    1. Paldies par ieteikumu! Filmām, kuras atrodamas imdb, uzliku hipersaiti.

  3. Piekrītu par Marsieti. Filma bija ļoti laba, tomēr grāmata labāk, jo grāmatā bija miljons sīku detaļu, kas pietrūka filmā.
    Gone Girl neesmu redzējusi, bet grāmatu lasīju un ļoti patika. Tāds ģimenes drāmas mind fuck. Man patika kā autore uzturēja intrigu un maldīgas aizdomas.

  4. […] PĀRIS VĀRDOS PAR FILMĀM #1 […]

  5. […] blogā esmu rakstījusi gan par grāmatu, gan filmu. Astronauts Marks Votnijs nelaimīgas apstākļu sakritības dēļ viens tiek pamests uz Marsa. […]

Komentēt rakstu

