Septembra atskaite

Attēls ņemts ŠEIT.
Septembris jau beidzies. No vienas puses jāsaka- labi, ka tā. Man vienmēr ir paticis septembris, bet šogad tas izvērtās par ļoti saspringtu un depresīvu mēnesi, lai gan iesākās diezgan labi. Izskatās, ka ar pēdējo septembra datumu mana melnā svītra būs noslēgusies, jo, iestājoties oktobrim, esmu jau atrisinājusi dažas ierūsējušas problēmas. Ceru, ka viss izdosies, jo diemžēl šīs lietas ietekmē arī blogu.


Lai arī darbs, skola un bakalaura darbs aizņem un aizņems ļoti daudz laika, blogu novārtā neatstāšu. Tagad pie lietas. Septembrī izveidoju paveicamo darbu sarakstu, kuru gandrīz neesmu īstenojusi. Izlasīju divas no piecām plānotajām grāmatām- „Kuršu vikingus” un „Kaķa šūpuli”. „Kuršu vikingi” bija labs vēsturiskais romāns, bet jāsaka, ka bija daudz līdzību ar autoru darbu „Viestura zobens”. „Kaķa šūpulis” man daudz labāk palīdzēja iepazīt Vonnegūtu, šis ir rakstnieks, kura darbus noteikti turpināšu lasīt. Diemžēl pārējiem darbiem man pietrūka laiks, jo lasīju arī grāmatas ārpus šī saraksta. Kopumā septembrī izlasīju piecas sešas grāmatas (pabeidzu arī pēdējo Millennium romānu), kopā 2430 lappuses. Labākās grāmatas, ko izlasīju septembrī neapšaubāmi ir „Amerikāņu dievi” un „1Q84” pirmā grāmata.
 
Ar filmām gāja līdzīgi. Gribēju izvērtēt sev mīļu aktieru darbus, bet noskatījos tikai divas no piecām plānotajām filmām. Šoreiz izvēlējos komentāros ieteiktās filmas „Lars and the Real Girl” un „The Libertine”, abas ieteica Doronike, kurai jāsaka liels paldies. Pirmā man patika ļoti, otrā izraisīja dalītas jūtas, bet skatīties noteikti bija vērts. Ja būtu bijis vairāk laika, būtu noskatījusies visas no ieteiktajām filmām, bet tās tika pievienotas skatāmo filmu sarakstam. Noskatījos arī citas filmas, par dažām drīzumā uzrakstīšu atsauksmes. Pirmā par ko uzrakstīšu noteikti būs “Seeking a Friend for the End of the World“, kura sadaļā drīzumā gozējas jau ilgu laiku.
 
Oktobrim izlēmu neko neplānot, bet mēneša beigās atskaite par padarīto būs. Lasīšu to, ko konkrētajā brīdī vēlēšos, lai gan ir jau dažas grāmatas (arī filmas), ka šomēnes būtu jāpieveic. Pateicoties MsMarii, esmu pieteikusies „Bookworm Bitches” grupā, vajadzētu izlasīt arī kādu no šīs grupas oktobra grāmatām. Par to, kāds būs mans oktobris, uzrakstīšu pēc mēneša.🙂

2 komentāri

  1. Jauki, ka tev patika abas filmas, jo tās ir diezgan nestandarta. The Libertine es skatījos kino jau pirms laba laiciņa, bet atceros ļoti labi, īpaši Mortoni kā aktrisi-iesācēju un Depa ainu, kur viņš kā apčurājies sifilitiķis pūlas saglābt pēdējās cieņas paliekas. Deps tomēr ir īsts aktieris, ne kinozvaigzne.

  2. The Libertine noteikti ir no tām filmām, kas iespaidu par sevi atstās ilgu laiku. Par Depu pilnībā piekrītu. Var arī redzēt, ka viņa talants ar laiku attīstās, jo Depa jaunības dienu filmas man ne visai.

Komentēt rakstu

