Sapnis vasaras naktī

Es pamodos vēlā vasaras naktī un gribēju kaut ko uzrakstīt..

Apkārt tik daudz miera un klusuma, cik vien piestāv vasaras naktij. Man reizēm traucē mūzika un trokšņi un svarīgas domas vislabāk radīt klusumā. Šonakt svarīgu domu nav, bet nav arī mūzikas. Un man mazliet gribas padomāt par vasaru, par to daļu, kas aiz muguras un par to kas vēl priekšā. Priekšā vienmēr būs gaišāks un priecīgāks scenārijs, jo tiem melnumiņiem no pagātnes tur arī jāpaliek.

Kopš mani vairs nepavada pastāvīgs miegs un nogurums, es daudz vairāk spēju par visu priecāties. Priecāties par dažādiem nieciņiem, par visu, kas ir man apkārt. Mani tikpat ļoti kā agrāk iepriecina un iedvesmo lietas, par kurām mēdzu rakstīt blogā. No malas, iespējams, tā nemaz neizskatās, jo rakstīt man sanāk daudz mazāk nekā agrāk. Tomēr ir tik daudz foršu lietu, ka visām laika nepietiek. Gribu, lai šī vasara ir lieliska un varu to pavadīt ar sev mīļiem cilvēkiem, pa vidu atrodot laiku arī sev.

Līdz septembrim es gribu izbaudīt atlikušos brīvos brīžus, lai tad ar pilnu atdevi ķertos klāt nākamajiem pārbaudījumiem, un, iespējams, jau nākamajā vasarā tiktu pie maģistra grāda. Dažādi posmiņi dzīvē ik pa laikam noslēdzas, šis tad nu būtu tāds viens pamatīgs. Un ir tik daudz ideju, ko īstenot tālāk! Lai arī reizēm pačīkstu par to, ka diennaktī stundu par maz, man tomēr patīk būt aizņemtai un savu laiku patērēt lietderīgi. Reizēm kāre visu plānot un salikt pa plauktiņiem man ir traucēklis, bet patiesībā šķiet, ka tā ir vieglāk dzīvot. Tāpat jau nekas pēc plāna nemēdz notikt un improvizācija manā dzīvē bieži ņem virsroku pār plānošanu.

Par plānošanu runājot, daudz esmu domājusi par blogu, man ir idejas jaunām lietiņām, ko ieviest šeit nākotnē. Bet to es visticamāk tuvākā gada laikā nedarīšu, tagad gribētu vien rakstīt vairāk un regulārāk, vismaz līdz septembrim. Būs brīži, kad es atkal klusēšu, bet es atgriezīšos šeit ik pa laikam, lai uz baltas lapas uzliktu to, kas man neliek mieru vai ar ko gribu padalīties.

Pagaidām vasara ir diezgan jauka un priekšā vēl atvaļinājums! Šur tur esmu bijusi, šo to darījusi, redzējusi, arī grāmatas palasījusi un filmas noskatījusies. Pēdējā laikā esmu aizrāvusies ar Potergrāmatām un nezinu, kāpēc agrāk no tām izvairījos. Man ir svarīgi, lai grāmata izraisītu konkrētajā brīdī nepieciešamās emocijas, bet ne vienmēr viena grāmata mēdz dot kāroto, tāpēc parasti lasu vairākas paralēli. Šogad izlasītās grāmatas var apskatīt ŠEIT, bet mans fotoprojektiņš ir paslēpies ŠEIT.

Gada sākumā izveidoju mazu sarakstiņu ar grāmatām, kuras šogad gribētu izlasīt, tas apskatāms ŠEIT kopā ar vēl citām grāmatām, kas šeit kavējas jau no iepriekšējiem projektiem, garāks to read saraksts ir manā Goodreads profilā, bet to es drīzumā parediģēšu, atstājot tikai grāmatas, ko patiešām gribu izlasīt. Tad nu man plānā ir mazliet samazināt šo grāmatu daudzumu, izlasot tās, kas tuvākajā laikā mani uzrunās. Vēl tam visam pa vidu iestarpināšu arī Potera grāmatas un arī šo to no jaunākajiem izdevumiem. Gribētu šovasar pārlasīt “Trīs draugus” un izlasīt kādu no Mumingrāmatām. Varbūt smieklīgi, bet nesen nopirku maiciņu ar Muminiem, tad nu sagribējās izlasīt kādu no šīs sērijas grāmatām.

Lai visiem sirsnīgām un patīkamām lietām bagāta vasara!

Komentēt rakstu

