Filma- Ted (2012)

Attēls ņemts ŠEIT.

Komēdijas žanrs nav mans mīļākais un šajā žanrā bieži nenākas atrast tādu filmu, kas man ļoti patiktu (ar komēdijseriāliem kaut kā ir vieglāk). Par filmu „Ted” gribētu teikt tā- šī filma nebija ļoti laba, bet vidusmēra komēdiju tā pārspēja. Līdz ar to jāsaka, ka filma vilties man nelika. „Ted” ir Seta Makfarleina („Family Guy” autors) debija kino. Es „Family Guy” neskatos, tādēļ neko īpaši salīdzināt nevarēšu, varu tikai sniegt savu viedokli.



Mazajam Džonam nav draugu un viņš jūtas vientuļš, tādēļ Ziemassvētkos viņš vēlas, lai lācītis Teds būtu dzīvs un kļūtu par viņa draugu. Un Džona vēlēšanās piepildās! Džons un Teds kļūst par labākajiem draugiem. Arī tagad, pēc trīsdesmit gadiem, abi vēl joprojām ir labākie draugi, tikai ar laiku viss kļūst mazliet sarežģītāk. Džona draudzenei Lorijai Teds ir mazliet apnicis, viņa liekas dīvaini, ka trīsdesmitgadnieka labākais draugs ir spēļmantiņa. Kā jums liekas, ko Džons izvēlēsies, draudzību vai mīlestību?

Attēls ņemts ŠEIT.

Pats filmas sižets šķiet samērā interesants un neredzēts, bet man nepatika, ka filma ir pārāk piesātināta ar dažādiem notikumiem. Filmā bija gan klasiskais mīlas stāsts, gan ļaundari, protams, visu interesantāku padarīja runājošā rotaļlieta. Kopumā filmas doma man patika, bet būtu labāk, ja sižets būtu kārtīgāk pārdomāts un izstrādāts līdz galam. Vēl ievēroju, ka filmā bija samērā slikti specefekti, kuri bija neticami un reizēm arī neiederīgi. Domāju, ka aktierus vērtēt nav vērts, pārsteidzošu aktierspēli no šīs filmas gaidīt nevar.

Attēls ņemts ŠEIT.
Tas, kas mani pārsteidza, bija filmas humors. Cik varu nojaust, „Family Guy” ir raksturīgs melnais humors un arī šajā filmā tāds bija. Filmā bija tīrs amerikāņu humors un jāsaka, ka man daudzi joki likās patiešām smieklīgi. Protams, bija arī vairākas galējības un dažbrīd likās, ka filmas veidotāji iet par tālu, bet, ja salīdzinām ar populāro komēdiju „Hangover”, filmas „Ted” humors man patika labāk.


Kopumā filma ir ļoti mūsdienīga, manuprāt, vairāk tendēta uz jauniešu auditoriju un pieļauju, ka amerikāņiem šī filma patiks labāk nekā mums, latviešiem. Ja censtos vērtēt filmu objektīvi, liktu zemāku vērtējumu, bet savā blogā izsaku savu subjektīvo viedokli, tādēļ lieku “7”.

Vērtējums- 7/10 

2 komentāri

  1. Šo es noteikti noskatīšos, liekas, ka varētu būt diezgan viegls smejamais gabals.🙂

  2. Precīzs raksturojums.😀

Komentēt rakstu

