2016. gads grāmatās

Sveiciens jaunajā gadā! Laiks ķerties klāt lasīšanai un blogošanai ar jaunu sparu. 2017. gads iesācies diezgan veiksmīgi, izlasītas vairākas labas grāmatas un noskatītas jaukas filmas. Arī dažas teātra un koncertu biļetes šim gadam sarūpētas. Bet tagad gribu pakavēties atmiņās, kāds bijis mans 2016. gads lasīšanas jomā.

blog

2016. gadā portālā Goodreads par mērķi vēlējos uzstādīt 35 grāmatu izlasīšanu, bet taustiņa “3” vietā netīšam nospiedu “4” un tā nu atstāju šo ciparu- 45 grāmatas. Izlasīju gan tikai 33 grāmatas, jo novembrī  un decembrī brīvo laiku sanāca veltīt darba lietām. Divas grāmatas gan vēl varēju izlasīt, lai tas cipars smukāks, bet ir labi.

 

blog2

Pilns saraksts ar pērn izlasītajām grāmatām atrodams ŠEIT. Kā redzams sarakstā, aizvadītajā gadā ar lasīšanu man gāja diezgan viļņveidīgi, bija tādi laika periodi, kad grāmatas nevarēju izlaist no rokām, bet gadījās arī tā, ka, veltot laiku citām nodarbēm, grāmatu lasīšana palika tālākā plānā. Un vispār es esmu no tiem cilvēkiem, kuriem pēc smagākas grāmatas izlasīšanas vajadzīga maza pauzīte, pirms ķerties pie nākamās lasāmvielas. Portāla Goodreads statistika rāda, ka, lai gan 2016. gadā esmu izlasījusi gandrīz divas reizes vairāk grāmatu nekā 2015. gadā, lappušu skaits šajos gados ir gandrīz vienāds. Vai nu 2015. gadā esmu lasījusi baigos ķieģeļus, vai pagājušogad plānas grāmatas.

blog3

Labākās 2016. gadā izlasītās grāmatas:

Varētu teikt, kas šis ir esošā brīža tops. Ņemot vērā, ka mans vidējais grāmatu vērtējums portālā Goodreads bijis 4.1 (5 ballu sistēmā), droši var apgalvot, ka 2016. gadā esmu lasījusi kvalitatīvas grāmatas, tāpēc grūti izvēlēties labākās. Vislielāko iespaidu uz mani atstāja Agotas Kristofas “Lielā burtnīca”, pārējās sakārtotas jauktā secībā. Topā neiekļāvu “Billi”, jo to pārlasīju kādu trešo reizi, bet viennozīmīgi, tā ir viena no manām visu laiku mīļākajām grāmatām.

2017. gadā man ir mērķis izlasīt 36 grāmatas, kas ir tikai 3 grāmatas mēnesī, domāju, ka grūtībām nevajadzētu būt! Bieži vien apņemos vairāk pievērsties blogam, bet tas ne vienmēr izdodas. Tad nu šajā gadā es sev novēlu šo apņemšanos nezaudēt. Nu jau sakrājusies kaudzīte ar izlasītajām grāmatām, par kurām vēlos uzrakstīt blogā. Tuvojas Oskara balvas ceremonija, tas nozīmē, ka vairāk pievērsīšos kino jomai. Veiksmi!

4 komentāri

  1. 33 ir ļoti glīts skaitlis. Lai veiksmīga un priecīga lasīšana un rakstīšana!

    1. Paldies par jauko vēlējumu! 🙂

  2. “Pēdējo vēlēšanos” es arī rindoju aizvadītā gada favorītu listē, ļoti ceru, ka būs tulkojums arī pārējām daļām.
    Lai veicas īstenot apņemšanos vairāk pievērsties blogam 🙂

    1. Cerams, ka latviešu lasītāji atzinīgi novērtēja Sapkovski, jo gribu iepazīties arī ar citiem viņa darba tulkojumiem.
      Paldies par novēlējumu. 🙂

Komentēt rakstu

